kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

Snoetjes

Waren voorheen de snoeten van onze koeien vooral zwart met een witte (hartvormige) bles, tegenwoordig heeft ons jongvee hele eigen kenmerkende snoetjes.

snoetjes

Zo zijn er inmiddels al vele soorten bruin en zijn ook de tekeningen van krentenmik

neusjes

tot sproetjeskoningin.

sproetjes

De grappigste vind ik deze met een soort varkenssnoetje op haar neus.

smakkie

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik voor de gein deze keer een beetje in de foto heb zitten tekenen (mondje). Ik noem haar altijd Smakkie, omdat het als kalfje altijd net leek alsof ze je een kusje wilde geven😉

3 Reacties

  1. Smakkie is een schatje😀

    16 november 2014 om 09:25

  2. Een leuke die laatste. Ik ga in de toekomst ook eens nauwkeuriger kijken naar naar al die snoetjes.😉

    16 november 2014 om 09:25

  3. Je hebt van die laatste nu helemaal een bijzonder portret gemaakt. 🙂
    Ze zullen wel blij zijn dat ze vandaag op stal staan …

    16 november 2014 om 09:25

Geef een reactie

