kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

Sint op het ijs

Vanmorgen was ik even op de ijsbaan, want ik had uit betrouwbare bron vernomen dat Sinterklaas ook even langs zou komen.

sint bezoek

Op zaterdagochtend krijgen honderden kinderen schaats les en dus was er genoeg belangstelling voor Sint die zelfs een paar rondjes mee schaatste.

smoezen met piet

Maar ook de Pieten konden er wat van.

pakjes brengen

 

snelle pietjes

Hier en daar werden wedstrijdjes met Pieten gedaan, maar t leukste was natuurlijk wel het lekkers wat ze uitdelen.

lekkers krijgen

 

uitdelen

En als je per ongeluk valt, krijg je helemaal een handje extra  ;-)

Sint op het ijs

5 Reacties

  1. gewoonhanny

    Blijkt maar weer dat je als oude krasse baas nog goed uit de ‘schaatsen’ kan.

    29 november 2014 om 09:25

  2. In de sint geloof ik niet meer, maar in jou talent om foto’s te maken des te meer.
    Mooie kleuren die foto’s van jou!

    29 november 2014 om 09:25

  3. Lekker vrolijke en kleurrijke foto’s.
    Geloof het of niet, maar ik word toch altijd weer vrolijk als ik Sinterklaas zie, zeker in dit soort situaties.

    30 november 2014 om 09:25

  4. Sint op schaatsen😄😄😄😄

    30 november 2014 om 09:25

  5. Jetskefotografie

    Wat een heerlijke kleurrijke serie. Ik schoot wel even in de lach bij de jongen die zijn muts ophoudt. Slim, maar ik weet niet of het gehonoreerd werd.

    30 november 2014 om 09:25

Geef een reactie

