kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

Pietengym

pietengym1

In de multifunctionele kerk/gymzaal ging het Sinterklaasfeest verder. En terwijl de grote kinderen hun zelfgemaakte surprises gingen uitpakken, deden de kleintjes Pietengym.

pietengym3

 

pietenegym4

Natuurlijk deden de Pieten eerst even voor hoe het (niet) moest en daarna mochten de kinderen zelf lekker springen, klimmen en klauteren.

pietengym2

 

pietengym5

pietengym6

pietengym8

pietengym7

Eén van de Pieten  kon zelfs op één hand staan (al vond Sint dat geloof ik een beetje eng…)

handstandpiet

en natuurlijk was er een klein Pietje wat ook even wilde laten zien dat hij op zijn handen kon staan.

handstand

Ik heb nog veel meer foto’s gemaakt die ik in een apart album op facebook plaats voor ouders en andere geïnteresseerden.

Helaas zijn dit voorlopig even de laatste recente foto’s. Gisteren is mijn fotocamera er helemaal mee gestopt. Uiteraard ga ik kijken of het probleem opgelost kan worden, maar ik heb nog geen flauw idee hoe lang dat gaat duren…..

2 Reacties

  1. Mooie kleurrijke foto’s. Die pieten weten die jeugd ieder jaar toch weer opnieuw te amuseren.
    Hopelijk is je toestel niet definitief stuk en krijg je het snel hersteld.

    Grt-jes

    7 december 2014 om 09:25

  2. Jetskefotografie

    De pietengym is weer een gezellig en kleurrijk festijn.
    Dat is een sneu verhaal van je camera. Jammer dat we je foto’s voorlopig moeten missen.

    11 december 2014 om 09:25

Geef een reactie

