kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

uitzending gemist?

Eergisteren werd hier op de boerderij gefilmd door Nieuwsuur. Meneer de boer is voorzitter van Biohuis en dan wordt je voor zulk soort dingen gevraagd. Dat er ook in huis in huis aan de keukentafel werd gefilmd overviel mij een beetje maar uiteindelijk is van dat materiaal nauwelijks iets gebruikt😉

Wie de uitzending gisteravond heeft gemist kan hier nog even terug kijken. Het begint bij ons en eindigt bij ons en het item duurt ongeveer 7 min.

Klik HIER

Als het goed is doet de link het nu wel. Onder de link nog rechts de video aan klikken

5 Reacties

  1. Gea

    Via via ben ik er ook gekomen. Mooi en duidelijk verhaal!

    12 december 2014 om 09:25

  2. Goed verhaal!

    12 december 2014 om 09:25

  3. Oh, ik dacht dat het een item in Een Vandaag was, Nieuwsuur dus. Duidelijk verhaal, al die onwerkbare regels die ze bedenken…😦. Wel hartstikke leuk om jullie bedrijf op landelijke tv terug te zien!

    12 december 2014 om 09:25

  4. Ik heb ‘m nu duidelijk gezien, Sandra, en dan bedoel ik niet de boer, maar de huisvalk … 🙂
    De boer had ik gisteravond al gezien, en die had een prima verhaal. Pure gekkigheid weer om nieuwe bureaucratische regeltjes te bedenken vanuit Brussel!

    12 december 2014 om 09:25

  5. Zo onderhand raakt Brussel wel steeds verder weg van de mensen. Heel leuk om jullie bedrijf en hond te zien!

    13 december 2014 om 09:25

Geef een reactie

