kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

gezond 2015!

Het afgelopen jaar heeft veel mooie maar ook verdrietige momenten gekend. Over het algemeen kan ik zeggen dat 2014, na een aantal intens roerige jaren best wel een rustig jaar is geweest. We hebben veelvuldig van onze successen en genomen beslissingen kunnen genieten. Mijn blog kende een aantal pauzes en zit ook nu weer in een dipje omdat mijn camera nog altijd niet terug of vervangen is. Het meest bekeken logje van het afgelopen jaar is die van 16 juni, waarin ik de jonge poesjes in een mandje  fotografeerde. Daarom neem ik één van die foto’s graag als decor om mijn wens voor het nieuwe jaar uit te spreken. Ongetwijfeld zullen er hier in 2015 weer veel kalfjes, lammetjes, kuikentjes en waarschijnlijk ook wel weer jonge poesjes worden geboren en graag hou ik iedereen daar van op de hoogte dmv mijn foto’s. Hier geen vuurwerk dus ik wens iedereen vooral een rustig,  gezellig uiteinde en een liefde vol en vooral gezond 2015!

nieuwjaarswens

7 Reacties

  1. Terecht genieten jullie van jullie mooie nieuwe bedrijf, het is alle inspanningen meer dan waard geweest. Toen jullie aan de plannen begonnen, konden jullie nog niet bekijken hoe alles uit zou pakken. Altijd je EIGEN koers varen, je eigen keuzes maken, doen wat bij jou/jullie past. Ook voor jullie allemaal veel geluk en vooral gezondheid in het nieuwe jaar!

    31 december 2014 om 09:25

  2. Fijn dat jullie na alle drukte weer in rustige vaarwater terecht zijn gekomen.
    2014 zal bij mij waarschijnlijk niet lang blijven hangen, ik vond het in algemene zin een raar en af en toe vervelend jaar. Wat mij betreft mag 2015 best wat vrolijker verlopen.
    Hoe dan ook, ik wens jullie een rustige jaarwisseling en heel goed en vooral gezond jaar!

    31 december 2014 om 09:25

  3. gewoonhanny

    Wat fijn dat 2014 een rustig jaar is geweest. Ik hoop dat 2015 ook heel goed wordt. Gelukkig maar bovenal gezond. Dat de laatste hobbels ook snel glad gestreken zullen worden.

    31 december 2014 om 09:25

  4. Heerlijk dat het een rustig jaar is geweest en dat jullie plannen gerealiseerd konden worden. Ik reageer niet vaak, maar lees altijd mee. Bedankt dat ik het afgelopen jaar mee mocht kijken en genieten van jullie verhalen en de prachtige foto’s. Ik wens jullie een heel goed en gezond nieuw jaar, dat nieuwe plannen mogen uitkomen en dat wij weer mogen meegenieten via je blog.

    Hopelijk blijft het een rustige oudejaarsavond, hier knallen ze er al lustig op los, wat de drie poezen ,maar ook de cavia’s, nu al onrustig maakt.😦

    31 december 2014 om 09:25

  5. Ook voor jullie mijn beste wensen voor een voorspoedig 2015

    31 december 2014 om 09:25

  6. Wat een goede wens, een rustig uiteinde. Heerlijk. Van hetzelfde.

    31 december 2014 om 09:25

  7. Jetskefotografie

    Een goed, liefdevol en gezond nieuwjaar gewenst voor jou en al je dierbare mensen om je heen!

    2 januari 2015 om 09:25

Geef een reactie

