kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

Veel

Nog steeds heb ik niks vernomen over mijn kapotte camera….je moet ook overal achteraan! Maar ik begin hem nu toch echt een beetje te missen…Vanwege het weer en mijn gezondheid die nog alsmaar te wensen over laat heb ik mijzelf er maar eens toe gezet om nou eindelijk een fotoboek van de bouw van ons huis te maken. Daarvoor moet ik echter alle foto’s op 2 pc’s doorploeteren omdat ik meestal te gemakzuchtig ben om ze meteen te sorteren. En ik weet dat ik veel foto’s heb gemaakt maar toch sta ik zelf van de hoeveelheid te kijken.

Slak

Daarom vond ik deze foto wel toepasselijk! Ik poste hem al eerder samen met nog twee uit die serie.

3 Reacties

  1. gewoonhanny

    Dat probleem is mij bekend. Is een hoop werk, maar toch ook leuk om te doen. Veel ‘oh ja’ momenten.

    10 januari 2015 om 09:25

  2. Jetskefotografie

    Je schrijft hier in ieder geval een mooi stukje reflectie en daar past deze foto ook heel mooi bij.
    Succes met het fotoboek.
    Wel vervelend van je gezondheid, het is te hopen dat je weer snel de oude Sandra bent!

    10 januari 2015 om 09:25

  3. Eigen schuld, dikke bult🙂 Om een puinhoop in je fotobestanden te voorkomen dien je je foto’s direct te catelogiseren. Jaar, datum, onderwerp etc etc.

    Deze foto is trouwens een juweeltje

    10 januari 2015 om 09:25

Geef een reactie

