kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

Pépé

Als zich een zorgen kalfje aandient dan ontferm ik mij daar meestal graag over. Nu ook weer, het kleine kalfje wil eigenlijk niet zo goed drinken en het kost veel geduld om er toch wat melk in te krijgen.

sabbelen

Het kalf in het hokje ernaast is een groot kalf wat met gemak over het randje kijkt. En niet alleen kijkt want het sabbelt en likt mijn hele werk jas nat. En als ik even niet oplet kan ik zelfs mijn haar uit haar bek trekken.

PePe

Pépé heet ze, en ze is een ontzettend ondeugend leuk kalf!

4 Reacties

  1. Patricia

    En hoe heet het zorgenkalfje dan?

    3 februari 2015 om 09:25

    • Geen naam, want stiertje en blijft dus niet….

      3 februari 2015 om 09:25

  2. gewoonhanny

    Zo’n oogopslag met die prachtige witte wimpers, daar val je toch voor. Dan is het niet erg als ze ondeugend is. Een beetje pit is best goed, lijkt me.

    3 februari 2015 om 09:25

  3. Ah, ik ben verliefd

    4 februari 2015 om 09:25

Geef een reactie

