kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

bijen silhouetjes

Toen ik dik 3 maanden geleden bijen silhouetjes aan het fotograferen was, was plotseling mijn camera overleden.

bijen

 

 

2 maanden over de garantie tijd heen, maar opgestuurd voor reparatie. En toen begon het lange wachten. Een donkere periode, want ik fotografeer zo graag! Tussendoor telefoontjes over hoe het er mee stond leverden weinig op. Nog maar eens een mailtje, dat ik mij zorgen maakte of ik mijn camera ooit nog terug zou zien…..En warempel , een telefoontje volgde! Ik kon gisteren een gloedje nieuwe camera komen halen! Wat en waarom maakt mij allang niets meer uit, de oude was en is dood en een nieuwe is mij toevertrouwd! Cameraland, ik ben ontzettend blij en misschien ik niet alleen….

bijensilhouet

Vanwege het grijze weer en de kennismaking met de nieuwe camera plaats ik vandaag nog maar even de foto’s die nog op de sd- kaart stonden

3 Reacties

  1. Deze fraaie oude bijensilhouetjes had ik toch niet graag willen missen.
    Hoewel je je met je telefoon er aardig door hebt geslagen de laatste weken en maanden, ben ik ook blij dat je nu een nieuwe camera hebt! šŸ™‚

    18 maart 2015 om 09:25

  2. gewoonhanny

    Aan de foto’s de je de afgelopen tijd plaatste was amper te zien dat je ze met je telefoon had gemaakt. Maar ik ben blij voor je dat je weer een camera hebt en ik verheug me op de foto’s die je ermee gaat maken.

    18 maart 2015 om 09:25

  3. he, wat mooi !

    18 maart 2015 om 09:25

Geef een reactie

