kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

Zonlicht

De zon is voor mij een enorme inspiratiebron. Ik heb de enorme mazzel dat ik zonsopgang en zonsondergang van uit mijn huiskamer kan zien (daar is over nagedacht uiteraard!) In mijn foto’s gebruik ik hoofdzakelijk en het allerliefste zonlicht. Wel heel jammer dat nou net vandaag, bij de zonsverduistering , van de hele zon geen spoortje te bekennen is hier….

Camellia

Deze bloem verraste mij een aantal dagen terug in mijn eigen voortuin. Het struikje staat er al 2 jaar en leek meer dood dan levend. Maar opeens verschijnen er knoppen en prachtige bloemen. De Camellia in het licht van de zonsondergang.

Update;

Ondanks de dichte grijze bewolking heb ik toch tot 3x toe héél eventjes de zonsverduistering kunnen zien. En dankzij het dichte wolkendek heb ik er zelfs nog foto’s van kunnen maken ook.

Om 10:13

zonsverduistering 10:13

 

en om 10:56

zonsverduistering10:56

7 Reacties

  1. klaasfidom

    Fraai gedaan!

    20 maart 2015 om 09:25

  2. Dat is nog eens een zonnige foto!

    20 maart 2015 om 09:25

  3. Mooi hoor, maar ik had toch liever een foto van de eclips gezien … ;-(

    20 maart 2015 om 09:25

  4. Bofferd! Hier een dikke wolkendeken😦

    20 maart 2015 om 09:25

    • Hier ook hoor Hendrika, dit zijn echt maar een paar seconden geweest en dus ook nog toevallig dat ik het zag

      20 maart 2015 om 09:25

  5. Wel ja, ga ons maar een beetje de gek aansteken … 😉
    Hier was en is het nog steeds bewolkt. 😦

    20 maart 2015 om 09:25

  6. gewoonhanny

    Mazzelaar. Hier waren alleen maar wolken te zien.
    De camellia heeft altijd een paar jaar nodig om tot bloei te komen. Vanaf nu zul je ieder jaar verrast worden met een grote hoeveelheid bloemen.

    22 maart 2015 om 09:25

Geef een reactie

