kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

Verrassing

Toen ik 3 weken geleden de konijnen weer in hun buitenverblijf wilde zetten vond ik daar een verrassing. Er lagen daar 15 kippeneieren in een hoekje.

nest met eieren

Omdat ik geen flauw idee had hoe oud die eieren al waren maar het ook een beetje zonde vond om ze dan maar weg te gooien heb ik ze in de broedmachine gestopt. Omdat het witte eieren zijn ga ik er een beetje vanuit dat ze van één van de Lakenvelder kippen zijn. Die vinden we wel mooi, dus nog een paar erbij zou leuk zijn.

eieren

Nu vandaag de 3 weken om zijn breken de eieren open en is het weer een verrassing wat er uit zal komen!

eierschaal

4 Reacties

  1. Ina

    Ahum ze zijn allemaal al dood.?
    Verassing.? Erretje te weinig 😉

    29 maart 2015 om 09:25

    • Dat was mijn eerste reactie ook.
      Intussen ben ik over de eerste schrik heen, maar Sandra houdt de spanning er weer lekker in. 🙂

      29 maart 2015 om 09:25

    • Ah, dank je Ina. Ik zie wel eens wat taalfoutjes over het hoofd…..

      29 maart 2015 om 09:25

  2. gewoonhanny

    Leuk dat je tegen de Pasen weer kuikentjes hebt. Ik ben benieuwd wat er uit de eieren is gekropen.

    30 maart 2015 om 09:25

Geef een reactie

