kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

gepimpt

Over het algemeen genomen heb ik helemaal niks met auto’s en autorijden. Ja, het is super handig zo’n ding, vooral als je op het platteland woont. Voor 1 soort auto heb ik echter een zwakje. Dat is de ouderwetse Volkswagen kever. Als auto’s niet zo vervuilend waren en de kosten geen probleem dan liet ik één pimpen. Als lieveheersbeestje wel te verstaan, met van die lange wimpers boven de koplampen en dan een loeigoeie geluidsinstallatie er in, want ja, met muziek wordt alles een feestje! De weinige keren dat ik er nog eentje zie gaan mijn gedachten heel eventjes op een loopje.

politieauto

Zo ook deze week toen er aan de overkant bij ons aan de dijk werd gefilmd en er voortdurend een witte politie kever met zwaailicht voorbij kwam rijden. Hij moet zeker alleen van links naar rechts door het beeld rijden want is voor de gelegenheid maar aan één kant gepimpt😉

auto

4 Reacties

  1. Ik zie je lieveheersbeestje al over de weg rijden😀. Weet je al welke film/tv-serie??

    4 april 2015 om 09:25

  2. Geinig dat hij maar aan één kant is gepimpt.
    Je had vanmiddag in Leeuwarden moeten zijn, in het kader van het weekend van nostalgie was er bij Omrop Fryslân een kevermeeting.

    4 april 2015 om 09:25

  3. Jetskefotografie

    Is dat niet wat ver weg voor Flikken Maastricht?😉
    Qua omgevingslicht en dan dat blauwe zwaailampje vind ik de onderste foto wel bijzonder en mooi.

    8 april 2015 om 09:25

Geef een reactie

