kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

Eigen veren

Als ik door het weiland loop (of ergens anders in de natuuršŸ˜‰ ) en ik zie een mooie veer dan neem ik m meestal mee. Ik steek ze in mijn haar. Als ik thuiskom heb ik soms een hele verentooi verzameld. Veren zijn stevig en toch heel zacht, ik vind dat mooi.

De afgelopen 10 dagen deed ik mee aan een uitdaging om elke dag de tijd te nemen om iets te kleuren. Via de mail kreeg ik een opdracht. De laatste opdracht was met veren.

eigen veren

Ik heb er een een eigen opzetje met aquarel van gemaakt.

2 Reacties

  1. gewoonhanny

    Mooi gedaan!

    16 mei 2015 om 09:25

  2. Jetskefotografie

    Daar heb je een mooi kunstwerkje van gemaakt.

    17 mei 2015 om 09:25

Geef een reactie

