kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

willekeurige motiefjes

Op school zat ik vroeger altijd te tekenen in mijn schriften, aantekeningen werden meer tekening dan aan en tijdens telefoongesprekken zit ik ook altijd wat te fröbelen met een pen op papier. Gek eigenlijk dat ik me nog nooit heb bezig gehouden met zentangle. Daarbij vul je willekeurige vlakken met willekeurige motiefjes. Ik vond het portret van Pomme wel een leuke opzet om om te zetten van kleurenfoto naar zentangle tekening. In zwart/wit en zonder oormerken toch nog te herkennen aan het kenmerkende stipje op haar neus.

pomme zentangle

Eén reactie

  1. gewoonhanny

    Heel mooi gedaan. Ook het kuifje is heel kenmerkend.

    21 mei 2015 om 09:25

Geef een reactie

