kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

Moesje update

Regelmatig krijg ik de vraag of men mijn foto’s mag gebruiken om na te tekenen/schilderen. Omdat ik dat zelf ook graag doe vind ik dat meestal prima. Helemaal leuk is het om ook het resultaat daarna te zien. Zo ook bij de foto van Moesje. Kunstenaar Dirk Bal maakte daar dit mooie schilderij van. En als je ook naar de rest van zijn schilderijen kijkt snap je waarschijnlijk wel waarom hij voor deze foto koos. Inmiddels is Moesje al een hele Moes en gaat ze binnenkort voor het eerst naar buiten (inclusief anti-zwemles)

Moesje

3 Reacties

  1. Dit schilderij is prachtig, net als zijn andere werk. Het licht in het schilderij van Moesje geeft het een mooie sfeer

    16 juni 2015 om 09:25

  2. Sommige koeien en kalveren zijn van nature prachtige modellen, dat geldt zeker ook voor Moesje.

    16 juni 2015 om 09:25

  3. gewoonhanny

    Geweldig als je zo kunt schilderen. Loesje is een prachtig model. Ik ben benieuwd naar haar anti-zwemles.

    16 juni 2015 om 09:25

Geef een reactie

