kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

gouden tomaatjes

Omdat ik een ontzettende tomaten liefhebber ben, heb ik de nieuwe kas vol gezet met allerlei soorten tomaten.

tomatenbloem

Ze groeien goed en de eerste tomaatjes verschijnen al. Als s morgens de zon op de planten schijnt hebben alle takken en vruchtjes een gouden gloed langs hun velletje. Piepkleine gouden pareltjes.

schitterende tomaat

Het zijn minuscule haartjes ofzo, te klein om met het blote oog te zien en lastig vast te leggen, maar ik vind dat zo mooi!

4 Reacties

  1. Mooie foto’s!

    Ik houd van alles wat je van tomaten kunt maken.
    Alleen tomatensap heeft niet mijn voorkeur.

    Zonnige groet,

    20 juni 2015 om 09:25

    • Idd, tomatensap vind ik ook niet zo, maar warm in soep en saus dus weer wel!

      20 juni 2015 om 09:25

      • Precies!

        Smakelijke groet,

        20 juni 2015 om 09:25

  2. gewoonhanny

    Rauwe tomaten kun je aan mij niet kwijt, daar ben ik hartstikke beroerd van geweest in de kas van een oom. Maar in gerechten verwerkt vind ik ze heerlijk.
    De onderste foto is schitterend met die haren en spikkels.

    20 juni 2015 om 09:25

Geef een reactie

