kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

Onder welke steen?

De opmerking : “onder welke steen heb jij gezeten?” slingert hier maar al te vaak over tafel als je als ouder weer eens niet op de hoogte bent van de nieuwste ontwikkelingen op wat voor gebied dan ook. Zelfs als ik helemaal alleen rustig in mijn tuin bezig ben wordt ik ermee geconfronteerd, maar dan heel anders😉

steen

Om doek en netten voor bescherming van de planten op zijn plek te houden gebruik ik stenen. Die liggen dus her en der door de tuin.

paddenoogjes

Til je ze op dan zie je dit.

padden

Deze, best wel prehistorisch uitziende, diertjes (Rugstreeppadden) leven letterlijk en figuurlijk onder een steen. Soms in hun eentje, soms met meer.

steen

En onder deze steen is het zeker heel lekker leven….

rugstreeppadden

4 Reacties

  1. gewoonhanny

    Heel verrassend dus wat je aantreft onder de stenen. Zo’n kluwen als op de laatste foto. Schitterend.

    21 juni 2015 om 09:25

  2. Prachtig! Die steen heeft trouwens zelf ook wel wat weg van een pad. 🙂

    21 juni 2015 om 09:25

  3. bijzonder !

    22 juni 2015 om 09:25

  4. Foke

    Dit is een paddensteen i.p.v. paddenstoel… ik zie liever kabouters.

    22 juni 2015 om 09:25

Geef een reactie

