kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

dubbele regenboog

Eergisteren was er aan het eind van de dag een schitterende drie dubbele hele regenboog te zien.

regenboog

Helaas paste het geheel niet in de kaders van mijn camera op mijn mobieltje.

Op de foto is het moeilijk te zien maar de binnenste regenboog werd naar binnen toe nog een keer gespiegeld.

regenboog

Ik haalde snel mijn camera en probeerde de panoramafunctie uit…..

gehakte regenboog

en kreeg dit verknipte zootje.

En toen verdween de regenboog weer langzaam….Je kan ook niet altijd alles hebben hè😉

koe en regenboog

 

3 Reacties

  1. Je bedoelt dit: http://www.atoptics.co.uk/rainbows/supers.htm – een overtollige regenboog. De boog met koeien vind ik prachtig!

    24 juni 2015 om 09:25

  2. Vooral de eerste is weer erg mooi, Sandra!

    24 juni 2015 om 09:25

  3. gewoonhanny

    Dat rijtje koeien onder de regenboog is geweldig. Maar ook de laatste foto vind ik fantastisch.

    24 juni 2015 om 09:25

Geef een reactie

