kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

‘drama’ knopje

Gisteravond brachten we weer wat pinken (jonge koeien) naar buiten.

1

De kleuren in het landschap waren prachtig in de laagstaande zon. Helaas heb ik niet altijd mijn goeie camera bij me.

2

Maar omdat ik de situatie zo mooi vond heb ik mijn mobiel even gepakt. Lastige foto’s zo tegen het licht in, maar er zit een standaard simpel fotoprogramma op mijn mobieltje met daar in een ‘drama’ knopje.

3

Ik vind dat het leukste knopje, het geeft de foto’s wat meer diepte. De uitbundige beesten, de zon en de lucht vol strepen geven (ondanks de mindere kwaliteit foto’s) gewoon leuke plaatjes🙂

4

4 Reacties

  1. Ik schrok al van je woord drama… . Gelukkig een onschuldig drama😉

    30 juni 2015 om 09:25

    • Ja, daar was ik al een beetje bang voor, ook gezien het logje van gisteren.

      30 juni 2015 om 09:25

  2. Zo lamg de drama’s niet groter worden, valt het allemaal reuze mee.
    De dansjes doen het goed in tegenlicht, maar die dramatische vloegtuigstrepen maken het beel helemaal af.

    30 juni 2015 om 09:25

  3. gewoonhanny

    Een leuk knopje. De foto’s zijn heel leuk geworden. De pinken dansen mooi rond in het mooie landschap, met daarboven de spectaculaire lucht.

    30 juni 2015 om 09:25

Geef een reactie

