kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

indrukwekkende luchten

zonneharp

Gisteravond zag ik vanuit huis een prachtige zonneharp.

1

Ik liep naar buiten en zag inmiddels in de verte donkere wolken aan komen.

onweer

Je zag ze gaande weg meer en meer ontwikkelen. En her en der stortten buien naar beneden.

onweersdreiging

 

onweerslucht

In de richting van de zon ontstond een soort golf-achtige bui onder een dreigend dicht pak onweerswolken, machtig om te zien.

onweerslucht1

Ik maakte ook met mijn mobiel een aantal foto’s en net op dat moment reed de trekker van de overbuurman in volle vaart langs. Hij was nog net op tijd binnen met zijn hooi. Ik bewerkte de foto wederom met dat leuke drama knopje en dit was wat er uit kwam.

hooi binnen

Ik deelde de foto op Twitter en inmiddels is de foto al 4.000 keer bekeken!

(Helaas maakt mijn mobieltje geen top kwaliteit en is het bestand dusdanig klein dat je er verder weinig mee kan, behalve delen…)

Wellicht vind je het een indrukwekkende foto, maar ik kan je verzekeren dat het in het echt nog veel indrukwekkender was!

3 Reacties

  1. Ik vind foto 3 de mooiste🙂. Heb je een teller op je twitter? Ik vraag me altijd af hoe groot het bereik van mijn twitterberichten is.

    3 juli 2015 om 09:25

  2. Bij ons kwamen de onweersbuien pas opzetten, toen het al donker was. Veel bliksemontladingen, maar i.v.m. een gebrek aan zicht op de horizon heeft dat geen mooie foto’s opgeleverd. Het was wel dusdanig zwaar weer, dat de brandweer tot diep in de nacht bezig is geweest met het blussen van branden als gevolg van blikseminslag.

    3 juli 2015 om 09:25

  3. gewoonhanny

    Super wat je kunt doen met je mobiel.

    4 juli 2015 om 09:25

Geef een reactie

