kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

Koeienkoekjes

drachtig

Elke dag gaat er iemand langs het jongvee en de drachtige koeien die verderop aan de dijk in het land lopen. Meestal één van ons en soms samen omdat het zo’n lekkere avond wandeling is.

koekjes voeren

De koeien komen altijd enthousiast aanrennen als ze je zien.

koekjes geven

Meneer de boer heeft namelijk heel vaak lekkere koeien koekjes mee. Je moet wel op letten dat je het koekje op tijd los laat anders zit je hele hand in de bek van de koe….

koekjesvoeren

En sommige koeien zijn zo ongeduldig dat ze alvast aan je t-shirt beginnen.

t-shirt trekken

3 Reacties

  1. Dat lijken me vrij kleine koeienkoekjes, ik herinner me uit mijn jongste jaren veel grotere koeienkoeken. Daar namen we indertijd wel eens een paar happen van, want die vond ik toen best lekker. Geen idee hoe ze tegenwoordig smaken, maar de koeien vinden ze zo te zien nog steeds lekker. 🙂

    17 juli 2015 om 09:25

    • We breken ze in stukjes Jan, elke koe zo’n hele koek wordt een beetje teveel van het goeie😉

      17 juli 2015 om 09:25

  2. Jetskefotografie

    En zo krijgt meneer de boer een heleboel vriendinnetjes.

    19 juli 2015 om 09:25

Geef een reactie

