kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

liggende bloemen

In mijn groentetuin had ik ook een bedje ingezaaid met Strobloemen.

atalanta

Een perfect bloemetje om te drogen maar ook een enorme vlinder aantrekkelijke bloem. De storm heeft aardige verwoestingen aangebracht in de tuin, mn in deze bloemen. Ze liggen dus meer dan dat ze nog staan, maar dat maakt gelukkig voor de vlinders niet zoveel uit.

distelvlinder

Ik laat ze dus nog maar even liggen om de vlinders tegemoet te komen. Dit jaar ook weer wat meer Distelvlinders. Waarvan ik eigenlijk de onderkant van hun vleugeltjes net ietsje mooier vind dan de bovenkant.

distelvlinder

2 Reacties

  1. gewoonhanny

    Hele leuke bloemen die heel aantrekkelijk zijn voor deze vlinders, waarvan de onderkant inderdaad het mooiste is.

    31 juli 2015 om 09:25

  2. Mooie serie weer. Ik heb hier dit jaar helaas nog geen distelvlinder gezien. ;-(

    1 augustus 2015 om 09:25

Geef een reactie

