kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

jonge ruiters

Op verzoek van één van de jonge ruiters ben ik gisteren bij oa bij de springwedstrijden geweest.

parcours lopen

Als voorbereiding wordt eerst het hele parcours zonder pony verkent. Bij deze jonge ruiters en kleine pony’s gaat het nog niet om de tijd.

ruitertje

En weigert de pony dan mag je gewoon nog een keer proberen.

ruitertje

Zelf heb ik nooit aan wedstrijden meegedaan maar omdat ik als kind naast een manege woonde heb ik ze wel heel veel gezien en ik blijf het prachtig vinden.

ruitertje

Het beheersen van een paard of pony heeft vooral met concentratie en zelfbeheersing te maken.

ruitertje

D.m.v een wedstrijd element kun je dat ook aan anderen tonen. Het spik en span opgetut voor de dag komen heeft dáár niks mee te maken maar hoort er wel helemaal bij🙂

ruitertje

Eén reactie

  1. Jetskefotografie

    Leopold van Asten is ook zo begonnen.😉

    9 augustus 2015 om 09:25

Geef een reactie

