kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

stramme pootjes

De schapen lopen weer even in de kippenren omdat er veel gras staat. Ik hoorde één van de lammeren om hulp roepen (ja, dat kun je horen aan de manier waarop ze blaten) maar ik zag niet waar t vandaan kwam. Ik dacht dus dat het uit de slootkant kwam, aan één kant van het weitje is die nl. vrij hoog en stijl. Maar daar kwam het niet vandaan.

snoet

’t kwam uit het konijnenhok!  Waarschijnlijk gisteravond al nadat ik de konijnen had gevoerd is lam Aagje in het hok gekropen, dat deed ze toen ze een stukje kleiner was ook steeds…

schaap in konijnenhok

Op haar knietjes is ze naar binnen gekropen en omdat ze daar niet kan staan is ze daar maar blijven liggen denk ik. Maar als je zolang ligt worden je pootjes stram. Op je knietjes weer naar buiten lukt dan kennelijk ook niet meer.

stramme pootjes

Gelukkig kan het dak van het hok gewoon open en kon ik haar er weer uit tillen. Overigens deden haar pootjes het gewoon nog hoor, ik denk dat t tussen haar oren zat😉

schaapje

4 Reacties

  1. Ocht toch, wat een mieperd🙂

    27 augustus 2015 om 09:25

  2. oh wat een schatje! Een beetje ondeugend wel maar dat mag ook al is😉

    28 augustus 2015 om 09:25

  3. Jetskefotografie

    Aagje vraagt aandacht. Ze steekt je nog de gek aan ook door de tong uit te steken.😉

    31 augustus 2015 om 09:25

  4. haha heerlijk hoor… gek op schapen (hoe zou dat nou komen?)

    9 september 2015 om 09:25

Geef een reactie

