kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

groot en rood

 

maansverduistering

Vannacht heb ik , net als vele anderen denk ik, ook even naar de maansverduistering gekeken.

bloedmaan

Hier was een perfect heldere hemel en de maan was vanuit de slaapkamer te zien. Om de maan nou meteen een bloedmaan te noemen gaat mij een beetje te ver en echt veel groter dan normaal vond ik m ook niet, maar prachtig om live te zien.

maansverduisterning2

Vanavond daarentegen, bij het  opkomen was de maan wel heel groot en rood.

opkomende maan1

Nog geen 5 minuutjes en toen was hij alweer achter de wolken verdwenen…

2 Reacties

  1. Mooi gelukt. Ik heb helaas niets gezien, was bewolkt.

    28 september 2015 om 09:25

  2. Jetskefotografie

    ik moet bekennen dat het mij in werkelijkheid wat tegenviel. Op internet vooraf zag het er allemaal wat spectaculairder uit. Desalnietemin was het heerlijk om midden in de nacht buiten te staan en te genieten van een bijzonder verschijnsel. Ik vind je maan op de onderste foto nog het mooist.

    4 oktober 2015 om 09:25

Geef een reactie

