kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

schoolopdracht

Voor de komende tijd heb ik mij voorgenomen nu eindelijk een fotoboek te gaan samenstellen van de bouw van ons huis. Al eerder maakte ik een mooi boek over de bouw van beide stallen. Een fijn naslagwerkje van die enorme klus die we toch maar hebben geklaard. Ik moet dus ‘even’ door het enorme foto archief om alle foto’s van het huis bij elkaar te zoeken, pfff! Daarbij kom je uiteraard heel veel tegen….

SONY DSC

SONY DSC

Deze foto viel mij op omdat ik hem niet zelf heb gemaakt (ook al staat mijn naam er inmiddels wel onder). Volgens mij was het een schoolopdracht van dochter over haar omgeving, lekker vrolijk zo tussen de boterbloemen door.

2 Reacties

  1. gewoonhanny

    Je dochter heeft het fotograferen dus van geen vreemde.

    10 november 2015 om 09:25

  2. he, zo leuk. t lijkt een speelgoedtafereeltje zo.
    en zie ik daar nu een reuze wasknijper???

    13 november 2015 om 09:25

Geef een reactie

