kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

mooier maken

Om, in deze merkwaardige tijd van angst en haat, de wereld toch te proberen een stukje mooier te maken plant ik bloembollen naast onze nieuwe oprijlaan.

bollenplanten

Ik heb hiervoor een heleboel biologisch geteelde narcisbollen besteld bij Naturalbulbs . Uiteraard worden ze even goedgekeurd door Sjors voor dat ze de grond in gaan.

bloembollen

Ik hoop dat ze zich in de loop van de jaren mooi gaan vermeerderen en mens en dier zullen verblijden, ik houdt jullie op de hoogte🙂

Eén reactie

  1. ik hoop met je mee, maar heb veel twijfels, wie niet ?

    14 november 2015 om 09:25

Geef een reactie

