kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

gemist

In die tijd dat ik van huis was heb ik (en jullie dus ook) veel moeten missen. De lammetjes die werden geboren, de eerste zwaluw, de dansende koeien, de anti-zwemles voor kalfjes, kuikentjes en zelfs de geboorte van 4 poesjes. Moederpoes Rooz wil altijd graag dat ik bij de bevalling ben, maar dit keer nam ze genoegen met mijn look-a-like (dochter) die weer door mij via Whatsapp werd begeleid.

moederpoes

Eigenlijk heeft Rooz dat helemaal niet nodig want ze is een super goede moederpoes.

rooz

Ze geniet volop van de kroelende, sabbelende en triftraffende jonkies aan haar lijf. En daar geniet ik dan weer van.

roozpoesjes

2 Reacties

  1. buddhakitten

    Ik heb je / jullie gemist, fijn dat je er weer bent. Hoop dat het met je zoon goed gaat.
    Mooie kittens heeft Rooz gekregen, super schattig.

    7 juli 2016 om 09:25

  2. de zaligheid spat er vanaf

    14 juli 2016 om 09:25

Geef een reactie

