kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

…in gedachten

In één van de weekenden dat ik even thuis was leek het de baas van meneer Knorr leuk om hem maar eens naar buiten te doen.

mn knorr1

En zo werd het hek van zijn hok weggehaald en kon hij naar buiten wandelen. Maar dat deed hij helemaal niet….

mn knorr2

Hij ging liever bij de kalfjes kijken of er nog wat te eten viel.

mn knorr3

Toen uiteindelijk zijn baas met voer voor zijn neus liep en twee honden hem probeerden op te jagen ging hij richting het gras.

knorr4

Nadat zijn voerbak leeg was nam hij een flinke hap gras en spurtte snel weer terug naar de stal.

knorr5

Maar wij hadden inmiddels de deuren dicht gedaan en dus ging hij opzoek naar een andere opening de hoek om.

knorr6

Daar weer een snelle hap gras en meteen bekijks van alle kippen en schapen.

knorr7

Maar hij vond het niet leuk en wilde zo snel mogelijk weer zijn hok in….

Toen ik meneer Knorr zo aan t fotograferen was, was ik in gedachten eigenlijk steeds bij één van de trouwste bezoekers van mijn blog die tijdens mijn afwezigheid helaas is overleden. Hanny was namelijk een grote fan van meneer Knorr. Er ging geen verjaardag van Knorr voorbij zonder haar felicitaties. En eigenlijk is Hanny één van de mensen die mij jaren geleden hebben geïnspireerd om te gaan bloggen, gewoon over de kleine dagelijkse dingen die je kunt bewonderen. Dankjewel Hanny en die lekkere dikke smakkerd van meneer Knorr had je nog tegoed.

knorretje

5 Reacties

  1. Leuk om meneer Knorr weer eens te zien. Hij ziet er nog steeds patent uit. 🙂

    9 juli 2016 om 09:25

  2. Wat lief!
    Je hebt er weer een mooi verhaal van gemaakt, Sandra!

    10 juli 2016 om 09:25

  3. een pleinvrezend varken

    10 juli 2016 om 09:25

  4. Mooi!

    10 juli 2016 om 09:25

  5. Pingback: de verhuizing… | Welkom bij mijn beestenboel

Geef een reactie

