kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

Spoortjes?

Op het enigszins vieze glas van de tomatenkas ontdekte ik enige tijd geleden een soort spoortjes.

sporen

Ik heb werkelijk nog steeds geen flauw idee waar van of wat het anders kan zijn. Er zijn enkele spoortjes en heel veel naast elkaar ….

spoortjes

Het deed mij meteen denken aan het verhaal van Winnie de Poeh en Knorretje die een rondje om een bosje lopen in de sneeuw en opeens voetsporen zien van iets wat hun achtervolgt…en het worden steeds meer sporen (van hunzelf). Sporen van Winnie de Poeh en Knorretje zullen het niet zijn maar welk piepklein dingetje laat nou zulke driehoekige/druppelvormige spoortjes achter?

spoor

2 Reacties

  1. Jetskefotografie

    Ik heb het idee dat het meer een spoor is van een schimmel of iets dergelijks.
    Het doet me meer denken aan kweekvorming in een petrieschaaltje.

    2 augustus 2016 om 09:25

  2. Het is en blijft een wonderlijk gezicht.
    Maar ze hebben je dus nog steeds niet opgehaald …? 😉

    2 augustus 2016 om 09:25

Geef een reactie

