kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

op-vetten

Ondanks dat ik het meeste vanwege mijn afwezigheid niet heb kunnen volgen heb ik toch het idee dat de Boerenzwaluw het dit jaar hier weer goed heeft gedaan.

zwaluwen ophet dak

Van de week zaten de jongen s’morgens op het dak van de stal in de zon te kwetteren. Nog even flink op-vetten hier en dan weer op reis.

zwaluwen

Ik vind t wat voor die kleine vogeltjes, maar als je ze zo een tijde gade slaat kun je niet anders constateren dan dat ze het heel erg naar hun zin hebben.

zwaluwtjes

3 Reacties

  1. Prachtig, wat een mooi dak met de zwaluw pannen!!! Sukses hoor, en ze komen zeker terug

    21 augustus 2016 om 09:25

  2. Prachtig

    21 augustus 2016 om 09:25

  3. Jetskefotografie

    Ik heb ook de indruk dat het een goed zwaluwenjaar is geweest.
    Foto 3, prachtig.

    22 augustus 2016 om 09:25

Geef een reactie

