kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

reddingszwemmen…

Als je als muis je in mijn schoeisel gaat verstoppen heb je het slecht bekeken natuurlijk. (ik geef toe dat t nauwelijks meer op schoeisel lijkt, dankzij een speelse Koffie….)

muis in croc

Dan moet je ten eerste even op de foto en ten tweede ga ik iets verzinnen om vervolgens met je te doen want op muizen zitten wij hier op de boerderij echt niet te wachten.

muis

Ze veroorzaken met name aan de melkrobot verschrikkelijke schade. Uiteraard zijn de poezen een goede uitkomst (beter eten voor een kat is er eigenlijk niet) maar die waren ff niet in de buurt en omdat ik bij t water zat vroeg ik me ineens af of een huismuis kan zwemmen…Laat maar eens zien wat je kan muis, zwem alsof je leven er van af hangt. En dat deed ie hoor, helemaal naar de andere kant van de sloot, zo slim was ie dus inmiddels wel😉.

zwemmende muis

Ik vrees alleen voor hem dat hij als huismuis in t weiland niet heel lang meer leeft…

3 Reacties

  1. Jetskefotografie

    Tsja je kunt nu eenmaal niet alle dieren op de boerderij herbergen en zeker niet als ze ook nog schade aanrichten.
    Dan zit er voor de huismus niets anders op dan zich te laten omscholen naar woelmuis.😉

    4 september 2016 om 09:25

  2. Marjolein

    Het is alweer een poos stil op je blog… ik hoop dat alles goed gaat bij jullie!

    Liefs, Marjolein (trouwe bloglezeres)

    3 oktober 2016 om 09:25

  3. Mooi foto’s hoor!

    14 oktober 2016 om 09:25

Geef een reactie

