kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

Delen…

Het bloggen hervatten blijkt nog niet mee te vallen. Ik maak af en toe wel foto’s maar neem de tijd niet meer om ze te verwerken tot blogje. Ik merk dat er genoeg andere dingen zijn die hun aandacht eisen ipv de computer. Toch zijn er genoeg momenten om te delen.

zonsopgang

Herfst is niet mijn favoriete seizoen, maar de zonsopgangen met mist op een tijdstip dat je toch al je bed uit moet zijn wel heel erg mooi. Gewoon van uit t dakraam dit prachtige landschap voorgeschoteld, ja dat wil ik wel met jullie delen!

ochtendgloren

4 Reacties

  1. Vooral foto 2 vind ik erg mooi! Prachtig, die mist over het land.

    14 oktober 2016 om 09:25

  2. welkom terug met je mooie beelden en verhalen

    15 oktober 2016 om 09:25

  3. een momentje van verstomming bij foto nr 2. Zo mooi.

    16 oktober 2016 om 09:25

  4. Jetskefotografie

    Het zijn net schilderijen via het weblog, laat staan dat je dit in het echt mag meemaken. Een daalders plekje heb je daar. Fijn dat je er hier zo nu en dan weer bent. Ik geniet altijd van je beelden, zeker omdat ik een keer in het echt heb gezien hoe jullie wonen.

    16 oktober 2016 om 09:25

Geef een reactie

