kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

Bretels

In mijn nieuwe taak als mantelzorger kan ik geen enkele nacht meer gewoon doorslapen. Vermoeiend maar het is niet anders. En als ik dan toch al wakker ben, kijk ik ook wel even naar buiten.

dageraad

Meestal zoek ik de maan op of bepaalde sterren groepjes, vanmorgen  vroeg kleurde de lucht al mooi voordat de zon opkwam en de maan nog als een schilletje zichtbaar was.

zonsopgang

 

Toen de zon eindelijk opkwam leek ze wel een bretels om te hebben!

bretels

Als ik nog had geslapen had ik dat grappige detail nooit gezien. Elk nadeel heb z’n voordeel zullen we maar zeggen.

3 Reacties

  1. Ina

    Super mooi ik zou hem op canvas laten drukken die laatste

    Maar ja wie ben ik 😉

    26 november 2016 om 09:25

  2. Prachtig! Dat bewijst maar weer eens dat Cruijff toch echt gelijk had, elk nadeel heb z’n voordeel … 🙂

    26 november 2016 om 09:25

  3. Jetskefotografie

    Dapper dat je het in deze omstandigheden zo positief kunt benaderen. Het heeft je een mooie serie opgeleverd.
    Sterkte met de mantelzorg!

    26 november 2016 om 09:25

Geef een reactie

