kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

Zonnewarmte

Iedereen die dit blog al wat langer volgt weet inmiddels dat ik heel veel waarde hecht aan het zien van de zon of het voelen van de zonnewarmte. Het is niet voor niks dat wij een huis hebben gebouwd waar je de zonsopkomst van uit slaapkamer, woonkamer en keuken kunt zien (en wij 220 zonnepanelen op het dak van de stal hebben). En als je deze plaatjes ziet dan snap je wel waarom!

 

waanzinnig-mooi1

Gisterochtend gemaakt toen de wereld prachtig wit was en er flarden mist hier en daar boven het land hingen. Je ziet de warme deken , de stralen komen je wakker kussen…

waanzin1

 

Ik krijg er geen genoeg van, de zon blijft mijn inspiratiebron. Ik heb inmiddels de categorie zonsopkomst ook maar toegevoegd.

2 Reacties

  1. Prachtplaten, Sandra!
    In deze tijd van het jaar kan ik ook weer volop van de zon te genieten. Ik heb gistermiddag dan ook heerlijk tussen de rijp op een bankje gezeten. Doe mij maar zonnig winterweer in plaats van de warmte van augustus en september. 🙂

    30 november 2016 om 09:25

  2. cora

    soms wonen we in een sprookjeswereld zo mooi

    30 november 2016 om 09:25

Geef een reactie

