kijk, ruik, voel, proef, luister en geniet mee!

broodje kaas met onkruid

Met dit groeizame weer doet de tuin het super goed. Ook het onkruid natuurlijk.

onkruid

Terwijl ik de maisplantjes wil wieden kom ik er achter dat het onkruid voor een groot deel bestaat uit kleine zomerpostelein plantjes.

zomerpostelein

Ik wist helemaal niet dat die zich zo makkelijk uitzaaien. Vorig jaar had ik idd ergens op die plek zomerpostelein staan. Een lekker mals plantje wat je heerlijk door de sla kunt doen. Maar op een gegeven moment heb je zoveel eetbaars in de tuin dat het één en ander aan de aandacht ontsnapt en doorschiet…

onkruid2

Ik heb maar wat plantjes apart gehouden om op mijn broodje te doen. Het broodje kaas met onkruid smaakte prima!

broodje onkruid

Geef een reactie

